Phone

Zet video in voor interne communicatie

Niet alleen een intranet is een goede manier om informatie te delen binnen je bedrijf, een video is nog beter! Het wordt steeds meer een trend dat grote bedrijven audiovisuele middelen inzetten om binnen het bedrijf te communiceren. Zo had Adidas kosten nog moeite gespaard om een soort “reclamespot” te produceren met als enige doel […]

Continue reading
top 10

Tien redenen om aan videomarketing te beginnen.

Er zijn tal van redenen om met videomarketing te beginnen. Je kunt bijna door alle bomen het bos niet meer zien. Wat zijn nu de belangrijkste redenen om video in te zetten in jouw marketingmix? In deze post zet ik de tien belangrijkste redenen onder elkaar. Video is het internetverkeer van de toekomst. In 2019 […]

Continue reading
YouTube-logo

Vier tips om meer views te krijgen op YouTube

Tegenwoordig kijken we met z’n allen steeds meer online video. Een kleine 40 miljard uur per kwartaal. Een erg goede reden om video in te zetten in de marketingmix. Maar hoe kunnen jouw klanten door de bomen het bos nog zien? Zijn er manieren om ervoor te zorgen dat jouw video nog wel opvalt? Het […]

Continue reading
3H-model

Zet het 3H-model in voor jouw videocampagne

De creatie van een mooie video is natuurlijk geweldig. Maar dat is pas het begin van het verhaal. Er wordt ook wel gezegd dat het beter is om drie video’s te maken zodat je er een strategie omheen kunt bouwen. YouTube is gekomen met de oplossing, namelijk het 3H-model. Hoe kun jij die inzetten voor […]

Continue reading

Welke vorm kies ik voor mijn video?

Er zijn tegenwoordig zo enorm veel video’s en het aantal daarvan blijft alleen maar toenemen. Juist door de populariteit groeit de markt. Toch wil je als bedrijf opvallen met unieke content. Waar leg je dan de focus op en welke vorm kies je om niet een tien uit een dozijn video te laten maken? Ten […]

Continue reading

Waarom wel of niet een virale video?

De viral video is de heilige graal voor elke marketeer. Toch blijkt dat het lastig is om te voorspellen wanneer een video ook echt in aanmerking komt om viraal te gaan. Er zijn genoeg strategieën om te zorgen dat een video veel views krijgt, maar wat er nu echt voor zorgt dat een video viraal […]

Continue reading

Is audio belangrijker dan video?

Soms wordt het belang van audio nog wel eens vergeten. Ik zal eerlijk zeggen dat mij dat ook wel eens is overkomen. Gelukkig heb ik altijd op tijd kunnen ingrijpen. Toch zie je vaak een video voorbij komen met alleen muziek en een voice-over. Op zich is dat prima totdat blijkt dat de voice-over is […]

Continue reading